Eten Marokkaanse bruiloft valt niet goed, 200 gasten met voedselvergiftiging
In de zuidelijke stad Marrakech is een massale voedselvergiftiging onderwerp van gesprek.
Wat een gezellige dag had moeten worden eindigde voor veel bruiloftsgasten op het toilet en erger nog, in het ziekenhuis. Al Akhbar meldt dat afgelopen weekend een bruiloft in de wijk L'Hivernage compleet werd verpest door een voedselvergiftiging. Gasten kregen pastilla met zeevruchten voorgeschoteld. Volgens de bron was dat de grote kwaaddoener. 

Het is echter onduidelijk omdat de gasten ook salades en vlees van de barbecue kregen. Ook gasten die geen pastilla hebben gegeten kregen met maagklachten te maken. In totaal zouden meer dan 200 mensen ziek zijn geworden door het feestmaal.
marokko
marrakech
voedselvergiftiging
opmerkelijk
Heb jij een nieuwstip? Geef het door aan de redactie
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?
tag \\ mode
tag \\ marrakech
tag \\ trouwen
tag \\ mohammed vi